CUM E SĂ FII VOLUNTAR PENTRU PLAHOTNIUC SAU EXPERIENȚA DE VOLUNTAR LA CASTEL MIMI.

Dragă doamnă Frolov, dacă aveți nevoie de explicarea noțiunii de voluntar sau de ce nimeni nu agreează discriminarea în Republica Moldova sau exploatarea voluntarilor, mă ofer eu ca „voluntar” pentru a răspunde la toate aceste întrebări. Înțeleg că e foarte greu să faci bani curați, dar nu uitați că cei murdari vă vor păta conștiința și mâinile pentru toată viața.
Să încep cu a vă povesti, cum e să faci voluntariat pentru Plahotniuc.
Mulți își vor pune întrebarea, ce are în comun Castel Mimi cu Pahanu’ ? Răspuns evident – uitați-vă pe baner, pe bilet. Partener general cine? Exact, Prime. Cui aparține Prime? Exact.  Firul logic l-ați prins?
De fapt, nu numai partenerul general a trădat adevărata identitate a „păpușarilor” , dar și atitudinea tuturor de acolo. Ca să înțelegeți, acolo chiar și derdicătoarea  nu se crede o femeiușcă simplă, da directoare, care în orice moment poate să vină la tine și să te înjosească pentru un fleac. Deci este un exemplu elocvent pentru a vedea viitorul nostru „european” apropriat alături de Plaha și (ZA)Lupu.
Am venit cu intoxicație la voluntariat, căci mă rog, sunt și eu o persoană responsabilă, acum de-abia am înțeles că nici măcar Universul nu voia să lucrez pentru un eveniment Plahatniucist. Deci vreau să vă spun un mare mulțumesc căci:
–  Mi-ați oferit apă. Unii zic că-i de la robinet, eu aș zice că-i din râul BÂC, dar filtrată anyway precum a menționat doamna Frolov: „Să știți, la vinărie, avem instalată cea mai modernă stație de filtrare a apei. Conform analizelor asta e cea mai curată apa.” Ah da, uitasem că trebuia să ne bucurăm că avem măcar apă, precum ni s-a explicat de unul dintre organizatori.
– Mi-ați permis să stau pe loc și să nu plec la wc, să nu mă plimb prin împrejurări. Atunci când mi-am permis extremul lux de a mă duce la wc-ul VIP , domnișoara coordonatoare a început să vină la mine cu reproșuri și urlete, de ce mă mișc așa de greu și de ce am îndrăznit să plec să-mi îndeplinesc nevoile fiziologice, că na ești „voluntar” nu ești „om”.
– M-ați hrănit. Mâncare „mai bună” ca la mama acasă. Un burger rece, în care puteai să-ți strici dinții la cât de tare era pâinea. Și iarăși alții nici asta nu au, suntem niște nemulțumiți și copii de magnați.
– Mi-ați oferit șorțuri, chipiuri și maiouri în care pârjoalele s-ar fi prăjit mai bine decât pe foc încins, dar aveam apă, păstrată la soare și foarte „curată”. Evident, nu era suficient de cald afară – n-ați cojocul și marș la lucru.
–  Mi-ați oferit posibilitatea să fac burgere, care ca atare habar n-aveam cum se pregătesc. Dacă colegele mele puneau mai mult de 30g de ketchup în mâncare sau voiau să pună ceva din mâncarea lor în gură erau fotografiate, normal. Că na, pentru a păstra silueta intactă, nu-i destul un burger rece pentru o zi întreagă?
– Ne-ați vorbit în limba rusă. Când a ajuns în sfârșit să ni se explice cum se fac burgerele, cum credeți?
Doamna bucătăreasă vorbea în rusă. La cererea unei colege să vorbească în limba de stat, i-a zis „zdelai lițo po proșe, mî vse tut rabotaem” și a refuzat să ne mai explice în genere ceva.

Doamnă Frolov, dacă mai doriți mulțumiri vă dau un add în grupul voluntarilor Mimi și le citiți pe toate, căci eu, nerușinata de mine am lăsat totul și am plecat acasă, că ori vă vomitam tot food cort-ul de la burgerul mega sățios și sănătos ori leșinam acolo de căldură.

Acum , să vă explic fenomenul omului tipic în doctrina plahatniucistă.
Orice om care era mai presus de voluntari, adică orice staff plătit, putea să te înjosească și să-și permită să te trimită unde vrea. Erau mereu indignați căci lucrăm prea lent și suntem capricioși la cererea noastră de apă normală, păstrată în condiții normale, dar nu de aia cu care ați spălat mesele.
Cea mai importantă persoană cred că a fost bucătăreasa (nu-i degeaba „șef-povar” nu?)  după mărimile și atitudinea ei aș fi spus că putea să  mănânce pe oricine care nu i se închina. Pe lângă toate, ea era și un fotograf iscusit, care la fiecare „încălcare” (după legile lor) ne fotografia. Adică dacă te așezai pe 5 minute din cele 5 ore în picioare erai fotografiat, dacă mâncai sau beai din Cola, Fanta și Sprite-urile lor. După ce a fotografiat-o pe o colegă de a mea, doamna se duce la un alt bucătar și ii zice: ” nujna ih zastaviti rabotati, liudi jdut oceni mnoga”.  Ne scuzați, că am uitat sinonimul cuvântului voluntar este sclav.

voluntar
Apa „filtrată” de Mimi. În așa condiții era păstrată apa, pe fotografie încă nu se vede toată intensitatea culorii galbene pe care o avea.

Asta-i doar puținul care vi l-am putut scrie, dacă vreți mai multe vă adaug în grupul voluntarilor Mimi, poate în loc de publicitate, posturile de TV și altele vor face un articol bun pentru urechile lumii și anume: Nu cumpărați nimic de la Frolov, nu cumpărați nimic de la Mimi (nici apă „filtrată”), căci nici nu știi, cum dai un pumn de bani pe vin, în care se toarnă apa „mega-filtrată”.

Asta pe lângă organizarea în general a evenimentului, unde ați scurs bani pentru orice serviciu, chiar și transportul organizat de pasager.md a fost mai scump cu 3 lei ( care în mod normal trebuia să fie gratis) decât cel din gară, Plahotniuc nu destui bani v-a dat?

 

Ah, da. Domnule Luchianciuc, îmi fac și eu trafic pe blog, căci am lucrat ca un rob pentru a scrie asta și pentru a deveni populară, să nu vă orbească prea tare prietenia Dvs. cu doamna Frolov. 😉

Și da, toți voluntarii de pe net, postează recenzii rele nu de-aia c-a fost organizat rău evenimentul. Au fost plătiți din miliardele furate, de mafiozii Țopa (nicicum de șăfu vostru), ca să scrie de rău despre eveniment. Ș mâna Moscovei tot s-a băgat, ș-o remunerat pe cei mai iscusiți dintre ei la a scrie de rău.

mimi
Voluntarii au vrut să vină la Mașina Vremenii „na șaru” ș nu li s-a permis. De fapt doamnă Frolov, nu s-a discutat cu noi nimic clar, burgere cu o zi înainte nu ne-au învățat să facem. Despre asigurarea medicală cred că am discutat prealabil sau poate am discutat în ce antisanitarie vom lucra? Îmi pare rău că nu am chemat la timp inspecția sanitară.
castel-mimi
Una dintre mulțumirile pe care poate le așteptați, doamnă Frolov, arată așa.
castel-mimi1
Alții au riscat să rămână pe noapte, într-un hotel la 15 km depărtare de castel, fără electricitate, dar cu șobolani și apă burcută!!!
castel-mimi
Unii dintre voluntari zic că li s-au furat și lucrurile personale.

 

 

Voluntarii ce împărtășesc aceeași părere cu mine vă rog faceți un share, să vadă lumea fața adevărată a celor care „investesc” în patrimoniul Moldovei, dar cărora le este până-n cot de oameni. Astfel presupoziția lui Luchianciuc să fie adevărată.

P.S: Să nu ziceți că eu aberez: http://www.youtube.com/watch?v=2-fXchMnsBI

Un gând despre &8222;CUM E SĂ FII VOLUNTAR PENTRU PLAHOTNIUC SAU EXPERIENȚA DE VOLUNTAR LA CASTEL MIMI.&8221;

  1. Lipsa de organizare si oameni neantrenati adecvat in sfera serviciilor, plus si cultura moldoveneasca de a injosi oamenii si de ai trata dupa rangul social. Ne e doar vina lui Plahotniuc, ci a intregului popor moldovenesc care nu stie a se purta omeneste, nici cu voluntarii, nici cu clientii, nici cu colegii de munca. Si nu se schimba asta peste noapte, ci pas cu pas incepind de la fiecare. Fiti mai buni si lumea se va schimba. Eu zic ca bine ca macar Plahotniuc a facut ceva si a investit in cultura moldoveneasca, e o afacere si asta, dar totusi face parte din tezaurul moldovenesc. Suflet mare va doresc!

    Apreciază

Lasă un răspuns

